Praznični dnevi nam poleg počitka, uživanja v dobri družbi in odlični hrani prinesejo tudi kakšen dodaten kilogram, ki ga želimo kar najhitreje izgubiti. Poleg krepitve mišic moramo poskrbeti tudi za primerno gibljivost. To lahko dosežemo z rednim izvajanjem razteznih vaj. Tokrat smo vam pripravili vaje, s katerimi si boste povrnili gibljivost in raztegnili mišice. Pri izvajanju posamezne vaje končni položaj, pri katerem čutimo razteg v mišici in ne bolečine, zadržimo 15 s.
  1. Mečne mišice: 
    Oprti smo na prste, eno peto spustimo nižje in počasi prenesemo težo na to nogo.
    aleksandar_0

    Vaja 1: Mečne mišice.

    2. Mišice kolka:
    Kolk zadnje noge potisnemo naprej, hkrati pa zadržimo pokončen položaj in napete trebušne mišice. 
    Vaje za krepitev mišic.

    Vaja 2: Mišice kolka.

    3. Stegenske mišice:
    Z roko primemo stopalo, pri čemer pazimo, da so kolena skupaj in boki potisnjeni naprej. 
    Vaje za krepitev mišic.

    Vaja 3: Stegenske mišice.

4. Hrbtne mišice:
      Izbočimo hrbet, spustimo glavo ter rahlo pokrčimo kolena. 
Vaje za krepitev mišic.

Vaja 4: Hrbtne mišice.

  1. Prsne mišice:
    V izkoraku potisnemo ramena in boke naprej, pri čemer ohranimo napete trebušne mišice. 
    Vaje za krepitev mišic.

    Vaja 5: Prsne mišice.

Z rednim izvajanjem vaj boste ohranjali gibljivost in zmanjšali možnost poškodb. Nekaj dodatnih vaj najdete tudi tukaj. Vsem, ki potrebujete več, pa priporočam ogled vaj preteklih blogov ERUDIO izobraževalnega centra.
Aleksandar Lazić, profesor športne vzgoje na ERUDIO zasebni gimnaziji.