MAJA ŠVENER je uspešna slovenska podjetnica. Svojo poslovno pot je začela že v času študija z odprtjem spletne trgovine s kozmetiko, https://www.licila.si/ Morda ni napak omeniti, da smo ji pri tem vsaj malo pomagali tudi ERUDIOVCI …
Njena poslovna zgodba se bere kot pravljica. Začne se s sanjami o lastnem podjetju. A če preberemo njeno predstavitev na spletni strani https://www.licila.si/info/ekipa, nam je kmalu jasno, da ni bilo vedno tako.
Začetek njenih sanj je namreč podoben sanjam večine deklet. Že kot majhna deklica si je želela postati učiteljica. Zato je sledila otroškim sanjam in odprla vrata fakultete. Želela je postati profesorica umetnostne zgodovine in filozofije.
Leta 2010 je kot 22-letnica zelo pozno vstopila v svet ličil, ki ji je bil do takrat povsem tuj. Ker se ni najbolje spoznala na make up, je začela iskati spletne video vodiče. Tako je naletela na znamko BarryM iz Londona. In zgodila se je ljubezen na prvi pogled. Ker je bila vedno zelo ozaveščena glede “cruelty free” izdelkov, je želela kupovati samo ličila, ki niso testirana na živalih.
Zaradi preskromne ponudbe takšnih izdelkov v Sloveniji in ker ni bilo na trgu spletne trgovine, ki bi tudi izobraževala, se je z najboljšim prijateljem Gregorjem odločila za lastno spletno trgovino s kozmetičnimi izdelki. Rodila se je e-trgovina Ličila.si, katere prva znamka je bila prav BarryM.
PREDAVANJA ERUDIO V DRUŽBI NAJBOLJŠIH PREBUJAJO IDEJE in POVEZUJEJO
Čeprav se številne poslovne zamisli izgubijo v poplavi čejev, je mnogokrat za njihovo uresničitev potrebna beseda nekoga, ki je lastno poslovno zamisel preoblekel v (mednarodno) poslovno zgodbo/podjetje. Poleg tega so v poslovnem svetu izrednega pomena prav poznanstva. Poznati prave ljudi, na pravih mestih in jih spoznati ob pravem času je tista pika na i, ki lahko naredi razliko in pripelje uspešno podjetniško zgodbo do sanjske.
Ko smo pred leti na ERUDIO pričeli s predavanji V DRUŽBI NAJBOLJŠIH, se je tega zavedala tudi Maja. Stopila v stik z ERUDIO ekipo. Želela se je namreč udeležiti predavanja, a ni bila povsem prepričana, ali so odprta tudi za javnost. Maja se namreč ni izobraževala pri nas, zato jo je odprtost ERUDIO predavanj pozitivno presenetila.
S cikli predavanj želimo med drugim spodbujati kreativno razmišljanje, podjetništvo ter pozitivno naravnanost. Vse to nam dajejo izjemne življenjske in poslovne zgodbe naših gostov.
Nekje v tem trenutku je vzpodbudo in zamisel za rast lastnega podjetja našla tudi Maja Švener.
SANDI ČEŠKO – PRVI PREDAVATELJ CIKLA V DRUŽBI NAJBOLJŠIH
Sandi Češko je bil prvi gostujoči predavatelj ciklusa ERUDIO predavanj V družbi najboljših. V predavanju, ki je potekalo v polni predavalnici, je opisal začetke lastne podjetniške poti – od Kosmodiska do mednarodnega podjetja Studia Moderna. Podjetje je danes prisotno v 21 evropskih državah. Gospod Češko je poudaril pomen sodobne informacijske tehnologije, stalnega iskanja novih idej in novih priložnosti ter sodobne strokovne literature, iz katere črpa marsikatero idejo. Nekaj naslovov je priporočil tudi našim slušateljem.
Poudaril je, da so se tudi v času gospodarske krize pojavile nove priložnosti, ki zahtevajo prilagajanje trgu – pričakovanjem in potrebam kupcev oz. uporabnikov.
Njegove besede so takrat padle na plodna tla pri številnih slušateljih, tako tudi pri Maji. Maja je imela priložnost spoznati gospoda Češka in na kratko predstaviti svojo poslovno pot in poslovno idejo, ki jo je takrat že uspešno udejanjala. Predavanja so namreč izredno sproščena in namenjena druženju z izkušenimi podjetniki.
Maja: »Pred leti, ko je bila trgovina še zelo skromna, sem imela čast, da se udeležim predavanja gospoda Sandija Češka na ERUDIO izobraževalnem centru. Predavanja sva se udeležila s solastnikom podjetja, Gregorjem. Takrat sva predavalnico zapustila nadvse navdušena in polna novih idej in motivacije, da tudi sama nekoč narediva izjemno uspešno podjetje kot gospod Sandi.«
»Izjemno sem ponosna, da smo nekaj let kasneje postali del Studio Moderna družine. Vesela sem, da so prepoznali naš potencial in da se imamo tudi mi možnost učiti od tako uspešnega podjetja, kot je Studio Moderna.«
Danes je spletna trgovina preko blagovne znamke Ličila.si v Sloveniji in PINK PANDA v tujini prisotna že na desetih trgih. V ponudbi imajo skorajda 100 različnih znamk.
V Sloveniji ima na Facebooku že 142.000 sledilcev, v vseh državah pa se skupno na Facebooku in Instagramu približujejo milijonu sledilcev.
Ponosni smo, da smo v mozaik uspešne podjetniške zgodbe vsaj kamenček prispevali tudi na ERUDIO. Veseli smo zgodb o uspehu in upamo, da jih bo v prihodnje v Sloveniji vse več in več.
Pripravila: Nataša Muršec, profesorica slovenščine na ERUDIO Izobraževalnem centru.