Današnji čas od nas zahteva 100 % angažiranost in predanost pri vsaki nalogi ter zadolžitvi, ki jo imamo. Ves čas tekmujemo z drugimi in s samim seboj. S svojim vedenjem smo zgled tudi svojim otrokom in jih tako že od malega navajamo na hiter tempo življenja. Na tempo, ki ga ne moremo dohajati in ki nas ves čas lovi in duši. Prav je, da si vzamemo čas zase in se umirimo.

USTAVIMO IN UMIRIMO SE SKUPAJ

Umiritev naj ne poteka v samoti, nekje odmaknjeno od drugih družinskih članov. Potrudimo se, da se umirimo skupaj. V nadaljevanju sledi nekaj igric, ki se jih lahko igramo s celotno družino in si tako vzamemo čas, ki bo namenjen samo nam. Igrice so oblikovane tako, da nas bodo povezale in nas hkrati umirile. Takšne sprostitvene igre je potrebno izvajati redno in kmalu boste videli spremembe. Prepričana sem, da bodo, ko boste te igre postavili v svojo dnevno rutino, otroci sami zahtevali da se skupaj igrate sprostitvene igre in  vam ne bodo pustili niti dneva, da bi jih izpustili.

PLAMEN ŽIVLJENJA

Na mizo ali v sredino kroga postavimo svečo. Ob umirjeni glasbi nekaj minut tiho gledamo v plamen sveče. Nato oči zapremo in uživamo v tišini.

ŽOGA HVALEŽNOSTI

Vsak, ki prejme žogo naj pove: »Danes sem hvaležen/a da ____________ (danes sije sonce, sem imela dober zajtrk…).

UJEMI METULJČKA

Igra v paru. Eden z višine vrže perje, ki ga mora drugi z odprtimi dlanmi ujeti (kot bi lovil metuljčka). Ko ga ujame, si vlogi zamenjata.

POTAPLJAČI

Predstavljamo si, da smo na obali in se oblečemo v potapljaške obleke, maske, si nataknemo kisikove jeklenke in skočimo v vodo. Pod vodo ne govorimo več. Samo mirno dihamo in si ogledujemo. Lahko si s signali kaj sporočimo. Starš s signali povabi otroka iz vode nazaj na obalo. Tam si s pantomimo pokažemo, kaj smo videli pod vodo. Ostali lahko ugibajo.

OBLIKOVANJE GLINE

Eden izmed otrok ali staršev je »glina«, drugi pa iz »gline« oblikuje različne figure. Vsakega oblikujemo drugače in na koncu naredimo razstavo.

SENCA

V paru eden igra senco drugemu. Senca je lahko na tleh, za njim, pred njim, poleg, na mestu ali v gibanju v prostoru. Senca mora dobro opazovati, kaj dela njegov par.

SLEPE MIŠI

Eden si z rutko pokrije oči, drugi pa mu podajajo plišaste živali ali druge igrače. »Slepi« mora zgolj z otipom ugotoviti, katero igračo ima v rokah.

NE ZVONI!

Uporabimo zvonček, kraguljčke, ki zelo radi hitro zazvonijo. Naloga je, da si ga podajamo tako, da ne zazvoni.

Zapisala: Tanja Holcar, mag. prof. pred. vzg., Zasebni vrtec Sonček, Kamnik.