V okviru cikla predavanj V družbi najboljših smo se letos spoznali z umetnikom Draganom Živadinovom, z uspešnimi podjetniki Matjažem Čadežem, Andrejem Božičem in Ksenijo Špiler Božič. Letošnje dogodke je zaključilo majsko predavanje ameriškega strokovnjaka za trženje in družbena omrežja, Mika L. Murphyja.
Ključna je usklajenost vizije, strategije in izbira občinstva!
Mike nam je predstavil svoj ključ do uspeha v svetu mednarodnega trženja. Poudaril je, da je za uspešno delovanje na mednarodnih trgih pomemben predvsem dober načrt. Pri tem stavi na usklajenost med vizijo, strategijo in pravilno izbiro ciljnega občinstva.
Navdih za načrt poiščimo v Disneylandu!
Kot zgleden primer uspešne trženjske strategije (predvsem na ameriškem trgu) je izpostavil Disneyland. Zabaviščnemu parku uspe nagovoriti tako otroke kot njihove starše. Prav Disneyland leži v osnovi Mikovega lastnega pristopa k oblikovanju poslovnih modelov in trženjskih strategij, ki ga ponazarja s svojim novim brandom. Gre za svetovalno orodje, poimenovano Visionary Planner: na lahkoten, intuitiven in informativen način vodi vizionarske podjetnike skozi vse marketinške procese, ki spremljajo uveljavitev vsake blagovne znamke, naj gre za torbico, turistično destinacijo ali pasjo šolo.
Dr. Natalija Majsova, kulturologinja, raziskovalka VPŠ ERUDIO.