IB DP na ERUDIO International School

Kaj DP ponuja dijakom?
Skozi DP lahko šole razvijejo dijake, ki:
blestijo v tradicionalnih akademskih predmetih
raziskujejo naravo znanja skozi edinstven učni program o teoriji znanja
se razvijajo fizično, intelektualno, čustveno in etično
se učijo vsaj dva jezika
imajo odlično širino in globino znanja
Poslanstvo IB
Cilj IB programov je razviti radovedne, izobražene in skrbne mlade ljudi, ki z medkulturnim razumevanjem in spoštovanjem pomagajo ustvarjati boljši in mirnejši svet.
S tem namenom organizacija sodeluje s šolami, vladami in mednarodnimi organizacijami pri razvoju zahtevnih programov mednarodnega izobraževanja in ocenjevanja.
Ti programi spodbujajo mladostnike po vsem svetu, da postanejo aktivni, sočutni in vseživljenjski učenci, ki razumejo, da imamo lahko vsi prav kljub vsej drugačnosti, ki nas povezuje.
Profil IB učenca
Cilj vseh IB programov je razviti mednarodno naravnane ljudi, ki se zavedajo svojega poslanstva na tem svetu ter s tem pomagajo ustvarjati boljši in mirnejši svet.. Učenci IB si prizadevajo biti:

- Profil učenca IB predstavlja 10 lastnosti, ki jih cenijo IB svetovne šole. Verjamemo, da lahko te in druge podobne lastnosti posameznikom in skupinam pomagajo postati odgovorni člani lokalnih, nacionalnih in globalnih skupnosti.
Struktura učnega načrta
Diplomski program je uravnotežen program s poudarkom na šestih predmetih, kjer si dijaki izberejo tri na višji ravni in tri na standardni ravni, ki morajo vključevati jezik in matematiko.
Dijaki imajo torej priložnost razvijati specializirano znanje in veščine v temah, ki jih najbolj zanimajo. Medtem ko so te priložnosti zagotovo najboljša priprava na univerzitetno izobraževanje, DP dijaki razvijejo tudi sposobnost prevzemanja novih idej iz vseh področij skozi celo življenje.
Dijaki izberejo šest predmetov, tako da izberejo enega iz vsake od naslednjih skupin. Šesti predmet je izbirni predmet, kar pomeni, da lahko študenti izberejo predmet iz skupin 2, 3 ali 4.
DP dijaki sledijo tudi programu ustvarjalnosti, dejavnosti, storitve (CAS), pripravijo razširjen esej (EE) in se ukvarjajo s teorijo teorije znanja (TOK).
