V ERUDIO Izobraževalnem centru deluje skupina za kakovost, ki skrbi za uvajanje elementov in merljivih kriterijev kakovosti dela v izobraževalni organizaciji ter vzpostavlja sisteme za zagotavljanje kakovosti.
Skupina za kakovost deluje tudi pri pripravi samoevalvacijskega poročila o kakovosti izobraževanja odraslih na ERUDIU.
Skupino sestavljajo:
- Dimitrij Miklič, direktor
- Darja Miklič, strokovna direktorica
- mag. Ana Starc Žagar, izvršna direktorica
- Barbara Fortuna, ravnateljica srednje šole
- Brigita Firšt, koordinatorka izobraževanj
Resolucija o Nacionalnem programu izobraževanja odraslih v Republiki Sloveniji za obdobje 2013-2020
Šola pri svojem delovanju upošteva Resolucijo (sprejeta 24. 10. 2013 v Državnem zboru), ki poudarja pomen vseživljenjskega izobraževanja in sledi viziji, da vsakemu odraslemu prebivalcu Slovenije omogoči enake možnosti za kakovostno izobraževanje v vseh življenjskih obdobjih.
Izzivi vseživljenjskega izobraževanja so predvsem:
- demografski razvoj (podaljševanje življenjske dobe in staranja prebivalstva, padanje rodnosti, perspektiva novih poklicev),
- družbeno-gospodarski razvoj (naraščajoča okoljska problematika, gospodarstvo se bo preusmerilo na storitvene dejavnosti, vrhunsko znanje in okolju prijaznejšo tehnologijo)
- tehnološki razvoj (vpliv na izobraževanje odraslih, drugačne metode učenje - bolj dostopne in učinkovitejše),
- potrebe in zahteve trga dela (podaljševanje aktivne delovne dobe, povpraševanje po uposabljanju, pridobivanju kompetenc, prilagajanje delovnih mest starejšim delavcem).
V Erudiu se zavedamo in uresničujemo predvsem dve prednostni nalogi Resolucije, in sicer:
- povečanje deleža prebivalstva z dokončano štiriletno srednjo šolo, ki se je izkazala kot tista stopnja izobrazbe, ki zagotavlja večjo zaposljivost,
- pridobivanje ključnih in poklicnih zmožnosti za delovna mesta in potrebe trga dela ter za povečanje usklajenosti ponudbe delovne sile s povpraševanjem na trgu znanja.
Vsi izobraževalni programi Erudio srednje šole so usklajeni tudi z dolgoročnimi cilji Resolucije:
- zagotavljati kakovost in učinkovitost izobraževanja in usposabljanja odraslih, vključno z razvojem odličnosti in privlačnosti na vseh stopnjah,
- zagotavljati razvoj in usklajeno delovanje podpornih dejavnosti za nemoteno delovanje vseh deležnikov v vseh procesih izobraževanja odraslih,
- zagotavljati izobraževanje in usposabljanje vsem odraslim ne glede na njihove osebne, socialne ali ekonomske razmere,
- omogočiti vsem odraslim polno uresničitev njihovega človeškega potenciala, povezovanje osebnih izkušenj s širšimi družbenimi, ekonomskimi, kulturnimi in okoljskimi dejavniki,
- spodbujati pridobivanje temeljnih in poklicnih zmožnosti za nova delovna mesta,
- krepiti ukrepe za vrnitev mlajših odraslih, ki zgodaj opustijo šolanje, v izobraževanje,
- zagotavljati strokovni razvoj strokovnih delavcev v izobraževanju odraslih
- zagotavljati podporno okolje za izobraževanje in učenje odraslih v vseh življenjskih obdobjih ter razvijali strategije načrtovanja in razvoja kariere v povezavi s potrebami trga dela in osebnega razvoja.