• Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
  • +386 1 514 28 04

V zgodnjih jutranjih urah smo se dobili v Tivolijiu, nato pa odšli proti letališču v Avstriji. Dopoldne smo prispeli v London, kjer smo takoj odšli po ogledih.

Ogledali smo si cerkve, London bridge in Wobbley bridge. Ko smo si vse skupaj ogledali, smo odšli v hotel, kjer smo se osvežili in malo oddahnili. Zvečer pa smo odšli v center Londona, kjer je bilo zelo mrzlo. Tam smo odšli na sprehod in imeli čas za večerjo.

Naslednji dan smo se ponovno odpravili v center Londona. Tja pa smo odšli z vlakom, ki je bil povezan z mestnim podzemeljskim vlakom – underground.

Ogledali smo si menjavo straže, Buckinghamsko palačo, Big Ben, parlament in mnoge druge značilnosti Londona.

Naslednje jutro smo se odpravili na letališče, kjer pa so bili vsi leti zaradi snega, odpovedani. Čakali smo na letališču za karte, vendar smo imeli smolo, ker so nam dobesedno pred nosom zaprli blagajno. Odpravili smo se proti hotelu, kjer smo preživeli še eno noč in se zjutraj odpravili nazaj proti letališču. Tam pa so leti na srečo potekali že po načrtu in karte smo dobili brez večjih problemov.

Popoldne smo prispeli na letališču v Avstriji in se hitro odpravili proti Ljubljani. Čez slabi dve uri pa smo prispeli v Tivoli, kjer pa so nas že čakali naši starši.

Žiga Gorenc

Obvestila

MATURANTSKI PLES

Naši maturanti bodo imeli 17. aprila 2014 slavnostni ples v Festivalni dvorani, s pričetkom ob 19.00. Generalka za ples bo isti dan ob 10.00 v dvorani.

Vstopnice bodo prevzeli v šoli 14. aprila pri razredni zastopnici.

Novice

RAVNATELJIČIN DAN bo letos 18. aprila - ta dan je pouka prost za vse dijake.

Portal z gradivi

21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
Koledar

Ta spletna stran uporablja piškotke izključno z namenom izboljšanja vaše uporabniške izkušnje. Piškotki, ki so nujni za delovanje spletne strani so že bili nastavljeni. Če želite izvedeti več o piškotkih in EU direktivi, kliknite tukaj.

Sprejemam piškotke s te strani.